Orange iși bate joc de clienți

În urma unei convorbiri la biroul de oferte și la relații clienti, am dedus că Orange apreciază mai mult clienții noi decât să-i păstreze pe cei vechi.

Relații cu clienții Orange

Am avut parte de o surpriză zilele trecute când am observat că într-o singură zi am consumat 2GB de internet 4G. Eu aveam 3.5GB toată luna și de doi ani de când am abonament, rar s-a întâmplat să îi și consum. Se pare că i-am consumat acum, când contractul meu s-a încheiat și încă nu m-am decis daca-l prelungesc sau nu.

Desigur, am sunat la relații cu clienții și după ce am așteptat 10 minute, am primit și răspunsul mult așteptat:

Din cauză că aveți un iPhone 6 Plus, consumați mai mult internet 4G

Am încercat în multiple rânduri să-i spun băiatului că internetul se consumă la fel, indiferent de ce telefon ai.

Problema mea era că nu am utilizat internetul iar aplicațiile din background nu aveau cum să consume 2GB într-o singură zi. Pentru că în afară de mail și WhatsApp oricum nu rulam nimic.

Cu ocazia asta am cerut un desfășurător al conectărilor, doar ca să văd între ce intervale de timp s-a consumat internetul, ca mai apoi să compar cu datele din telefon.

Încă nu l-am primit și presimt că nici nu-l voi mai primi vreodată.

Biroul de oferte

Acum vreo două săptămâni am fost sunat de cei de la Orange pentru a-mi prelungi abonamentul. Mi-au făcut o ofertă de fidelizare care sună exact la fel cu planul meu actual. Ulterior, spunându-i domnișoarei că asta am acum, s-a gândit câteva secunde și mi-a spus că îmi dublează internetul dacă aleg să-mi prelungesc abonamentul pe doi ani.

Tot Orange îmi dădea în trecut minute si sms-uri bonus de ziua mea, când eu aveam nelimitat.

Cred că fug la Vodafone.

*
*
*

Ultimele Articole

Ultimele Comentarii